Te amo - Gian Franco Pagliaro.mp3
Visitar letra | Letras de canciones

sâmbătă, 25 februarie 2017

Te-aş invita la o cafea, diseară,
să ne apuce zorii desenând
viraje pe-o şosea din călimară,
dar mi-este teamă c-ai să pleci curând.
.
Te-aş parfuma cu razele de soare,
să uit că ne inundă miezul nopţii,
că te visez simţindu-mă datoare
să te cuprind cu lacătele sorţii.
.
Te-aş invita să mă răsfeţi o clipă
dar ştiu prea bine că nu ai habar
ce înseamnă zborul fără de aripă,
iubirea sfântă, fără de hotar.
.
Te-aş descifra lăsându-te să-mi dai
o primăvară ruptă de-ntuneric,
dar tu nu bei cafea, tu serveşti ceai


Un comentariu:

  1. "Te-aş parfuma cu razele de soare,
    să uit că ne inundă miezul nopţii,
    că te visez simţindu-mă datoare
    să te cuprind cu lacătele sorţii."

    Sublim, răvășitoare versurile!
    Felicitări Cristina! Et

    RăspundețiȘtergere