Te amo - Gian Franco Pagliaro.mp3
Visitar letra | Letras de canciones

joi, 2 februarie 2017

O, daca n-ai nimic a-mi spune dece alergi in calea mea , De ce surazi cand tu stii bine Cat farmec porti pe buza ta? O, daca n-ai nimic a-mi spune,De ce imi strangi mana trosnind, De ce privindu-ma pe mine,Tresari adesea suspinand? De vrei sa uiti a mea iubire,De ce ma urmaresti mereu, De ce agiti a mea simtire,Ori vrei sa mor de dorul tau? Nu plange ca te-am dat uitarii,Si nici nu plage ca te las, Sosit-a timpul despartirii,Si ora bunului ramas... Se rupe un lant plin de tarie, Ca firul cel mai subtirel Cand soarta vrea asa sa fie,Zadarnic vrei sa faci altfel Si nu mai e nimic in stare,Sa-ntoarca vremile-napoi Si-acea iubire-atat de mare,Ce-a fost odata intre noi. Ramai tu doar, ramai cu bine,Ramai cu suflet linistit, Un dor se duce, altul vine,Si vei uita ca te-am iubit...
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu