Te amo - Gian Franco Pagliaro.mp3
Visitar letra | Letras de canciones

duminică, 13 noiembrie 2016

  Uneori vreau doar să mă săruţi şi să tac
 în timp ce-mi striveşti săruturi pe buze.
 Uneori am nevoie doar să fii.
Uneori nici nu vreau să mă asculţi pentru că, sincer
, nici eu nu ştiu ce spun.
 Uneori nici nu am nevoie
 să mă înţelegi pentru că nu sunt nici eu
 în stare să mă înţeleg.                       Ia-mă în braţe, 
cuprinde-mă cu putere şi lasă-mă
 să-mi odihnesc tâmplele de pieptul tău cald.
 Uneori am nevoie doar să fii tu, 
om, bărbat, suflet şi trup. Uneori am nevoie doar
 să fii tot ce poţi să-mi fii şi să mă ajuţi să-ţi fiu tot
 ce pot să-ţi fiu, iubită, prietenă, femeie,suflet şi trup, 
şi tot ce mai ai tu nevoie ca să fii fericit alături de mine. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu