Te amo - Gian Franco Pagliaro.mp3
Visitar letra | Letras de canciones

miercuri, 26 octombrie 2016

Pentru tine .....
Nu-mi mai amintesc de momentele cand ma-i dezamagit,
dar nu voi putea uita nicodata momentele in care mi-ai umplut 
sufletul de bucurie ,pana la refuz 
Nu-mi amintesc de cate ori nu m-ai  facut pe plac,dar nu voi putea uita 
niciodata  de cate ori mi-ai facut bucurii si mi-ai respectat dorintele.
Nu-mi  mai amintesc de lacrimile ce mi le-ai provocat ,
dar nu voi putea uita nicodata de cate ori mi-ai facut sa zambesc 
si sa rad cu toata fiinta mea ..
Nu-mi mai amintesc raceala si indiferenta  privirilor tale  ,
dar nu voi uita niciodata privirile cu care m-ai facut sa ma simt 
cea ma frumoasa ,cea mai iubita ,si cea mai dorita femeie din lume
Nu-mi  mai amintesc de cate ori mi-ai lipsit ,dar nu voi uita niciodata 
de cate ori mi-am gasit pacea si alinarea in bratele tale
Nu-mi mai amintesc nimic din imperfectiunile tale ,dar nu voi 
putea uita niciodata  ca pentru mine ai fost perfect .
Nu-mi mai amintesc de cate ori mi-ai spus ceia ce doream sa aud ,
dar nu voi putea uita nicodata ,ca mi-ai spus mereu adevarul
si ca,de multe ori vorbele tale au fost mangaieri pentru mine 
Nu-mi mai amintesc de cate ori m-am indoit de tine,dar nu voi putea uita
nicodata ca tu ai fost demn de toata increderea mea 
si ca m-am simtit in siguranta in sufletul tau 
si alaturi de tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu