Te amo - Gian Franco Pagliaro.mp3
Visitar letra | Letras de canciones

joi, 27 octombrie 2016

Amintiri frumoase....
Iti amintest? totul a inceput acum 4 ani cand eu pentru prima data ,imi facusm un account pe internet .Eram o tanara entuziasmata ,o tanara ce nu stia mai nimic despre lumea virtuala .Dupa o scurta perioada de timp ,primesc un mesaj ,curioasa deschid si citesc ... era el barbatul cu ,care am ajuns sa imi petrec cea mai mare perioada a timpului meu liber ...si spun asta deoarece eu am un loc de munca .Incet ,incet am inceput sa comunicam ,am inceput sa ne cunoastem ,si tot asa a inceput sa se infiripeze intre noi o relatie ,o relatie frumoasa ,bazata pe incredere ,sinceritate ,si foarte mult respect .Timpul se scurgea foarte  repede  ,si noi eram si mai apropiati unul de celalalt ....si asa am ajuns sa ne iubim si sa fim de nedespartit .Da el era putin mai mare decat mine si cu siguranta acest lucru a fost in avantajul  meu. Dar nici  eu ,si nici el nu ne-am creat o problema din acest motiv ,ne iubeam si asta era tot ce conta .Descoperisem ca ,pe langa faptul ca era ..si inca este un barbat frumos ,este si foarte inteligent , bun , tandru ,si farte sensibil .Da este omul ce mi-a cucerit sufletul definitiv .Este omul ce ma asteapta cu flori si cafea in fiecare dimineata ,este omul ce imi insenineza ziua cand soarele se incapataneaza sa iasa ,este omul langa care m-am maturizat ,omul care ma imvatat tot ce stiu in materie de internet ,si multe altele....Dragul meu ,am scris aceste randuri ..in semn de multumire pentru ce ai reprezentat ,si reprezinti an vata mea cu multa dragoste ,a ta Cristinel !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu